Din cauza restrictiilor cauzate de coronavirus, nu se mai efectueaza test-drive-uri, iar showroom-urile vor fi inchise sambata
Serviciul Nissan Asistență este disponibil 24 de ore, 7 zile pe saptămână și 365 de zile pe an, are acoperire națională și dispune de de echipamente de diagnosticare și intervenție specifice. Serviciul este gratuit dacă mașina este încă în garanție și ai un tarif special odată cu expirarea acesteia.
Nissan Asistenţă asigură:
Dacă eşti client Nissan, poţi avea serviciul Nissan Asistenţă:
Detalii despre serviciul de asistenţă rutieră Nissan Asistenţă poţi află de la centrul de apeluri Nissan Asistenţă (telefon 0248 500 550).
* Depanarea pe loc – pentru reparaţiile simple ce se pot face în siguranţă în afară atelierului service, nu durează mai mult de 30 de minute şi nu presupun intervenţii asupra elementelor de securitate ale maşinii.
** Remorcarea – pentru maşinile cu greutate totală maxim autorizată de 3,5 tone, atunci când depanarea pe loc nu este posibilă.